PENGIKUT MC2B

Khamis, Ogos 29

37 MINGGU {29.08.2013}

Assalamualaikum semua.....hari nie 29/08/2013 @ khamis genap MUHAMMAD LUTH MIKHAIL 37 minggu.....

Umi harap Muhammad Luth Mikhail sentiasa sihat....Umi ngan Abi tak sabar tau nk tggu dye dilahirkan ke dunia.


dah beberapa bulan,,,,,ibu mengidam duk makan tembikai....Umi risau juga sebab tembikai kan sejuk.jd umi singgah di rumah En.Google. hasilnya amat umi puas hati walaupon ada yg beri jawapan tak ok...


Sebagai orang tua, tentulah kita menginginkan memiliki anak yang sempurna baik fizikal dan rohani. Oleh karana itu segala usaha harus dilakukan agar keinginan tersebut tercapai.


Rasulullah SAW memberikan anjuran agar ibu hamil mengkonsumsi semangka @ tembikai sebagaimana sabda beliau: "Setiap wanita hamil yang makan buah semangka maka anaknya akan cantik wajahnya dan baik akhlaknya."

Insya,ALLAH. ....mudah2an anak Umi cantik wajahnya dan baik akhlaknya. Amiiiiiiiiin♥

Khamis, Ogos 22

36 MINGGU SUDAH......

Haiiii.......
agak lama juga MC2B tak update blog..agak bersarang juga la nie kata kau.tarrraaaaa,,,,MUHAMMAD LUTH MIKHAIL dah 36 minggu semalam 22/08/2013 (khamis)...

Ibu cerita Muhammad Luth Mikhail nakal yer kat dalam perut.banyak songeh.sampai ibu muntah2 satu hari,,,sakit kepala.Umi pulak naik risaunya.paksa2 ibu pergi klinik.supaya Umi tau Muhammad Luth Mikhail sihat adanya kat dalam perut ibu tue.

akhirnya ibu akur dengan permintaan umi supaya ke klinik...doktor bagi tau jantung anak umi ok..elok.cuma ibu demam sikit kot berjangkit dengan Abg Kalam yang dah beberapa ari demam.

esoknya,,,ibu ada appoimen dengan Doktor,,,nak scan mikhail la....Umi dari pagi duk nunggu Ibu wasap Umi hasil dari scan...Doktor kata anak umi dah berat 3.5kg...mak oiiii.

biar betul........

Umi tak tahu nak eppy ke nak risau dengar anak umi nie besarnyaaaaa.....dah lahir berapa la beratnya nanti..

doa Umi semoga Muhammad Luth Mikhail senang dilahirkan nanti....



sebab abah,ibu,Umi & Abi tak sabar menunggu kelahiran  Muhammad Luth Mikhail yang akan menyinari idup Umi dan Abi tak lama lagi.



Terima kasih YA ALLAH.YA RAHMAN.YA RAHIM...........sesungguhnya hambamu ini terlalu gembira dgn nikmat dan rezeki yang akan diberikan oleh MU.